
فروشگاهها و انواع مشاغل برای تحویل دادن محصول به مشتری از لوازم متنوعی مثل نایلون و نایلکس فروشگاهی ، شاپینگ بگ کاغذی یا ساک دستی پارچه ای استفاده میکنند. استفاده از نایلون دسته تقویت در مشاغلی که محصولات سنگینتر دارند، رایجتر است. اما نایلون دسته تقویت چیست؟ چرا بسیاری از افراد برای فروشگاهشان، خرید نایلون دسته تقویت را به نایلونهای دیگر مثل نایلون دسته رکابی یا حتی به چاپ نایلون دسته موزی ترجیح میدهند؟ در این مقاله از سامانه چاپ آنلاین چاپاتو، معرفی کاملی از نایلون دسته تقویت داریم، و سپس مزایای استفاده از این مدل نایلون را برای انواع کسب و کار خواهیم گفت.
نایلون دسته تقویت چیست؟
نایلون دسته تقویت همان نایلون دسته موزی است، با این تفاوت که در قسمت دسته یا همان قسمت پانچ شدهی بالای نایلون، یک لایه اضافی پلاستیکی، برای محکمتر شدن دسته و بیشتر شدن تحمل نایلون برای حمل وزنهای سنگینتر، تعبیه میکنند. این لایه در واقع از پاره شدن دسته در هنگام حمل محصولات سنگینتر هم جلوگیری میکند. پس اسم دسته تقویت، بخاطر تقویت شدن دستههای موزی نایلون است.
فرض کنید یک فروشگاه لباس هستید که مشتری شما یک لباس سنگین مثلا پالتوی پشمی خریداری میکند. اگر از نایلون معمولی استفاده کنید، احتمال پاره شدن دسته و آسیب به لباس زیاد است. در حالی که نایلون دسته تقویت این مشکل را بهراحتی حل میکند. یکی از پر طرفدارترین انواع نایلون در چاپاتو، نایلون دسته تقویت کف کاست 40 * 30 است.
تفاوت نایلون دسته تقویت با بقیه نایلونها
مهمترین تفاوت نایلون دسته تقویت با سایر انواع نایلون و نایلکس، محکمتر بودن دستههای آن است که باعث افزایش ظرفیت تحمل وزن آن میشود. علاوه بر این، تقریبا در تمام انواع نایلون دسته تقویت، حتما از کاست یا عطف در کف نایلون هم استفاده میشود. چون نایلون دسته تقویت برای محصولات سنگین و حجیم استفاده میشود و این محصولات نیاز به عطف یا کاست در نایلون هم دارند تا فضای بیشتری برای جاگیری در نایلون داشته باشند.
کاربردهای نایلون دسته تقویت چیست؟
- فروشگاه پوشاک
- فروشگاه ابزارآلات و لوازم الکترونیکی
- لوازم التحریر و کتاب فروشی
- فروشگاه اسباب بازی و سرگرمی
- فروشگاه کیف و کفش
- لوازم جانبی کامپیوتر
- فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه
مزایا و معایب نایلون دسته تقویت چیست؟
مزایا:
- تحمل وزن بالا
- تولید در سایزهای متنوع
- امکان چاپ اختصاصی
معایب:
- قیمت بالاتر نسبت به نایلون دسته موزی
چاپ روی نایلون دسته تقویت
یکی از نقاط قوت نایلون دسته تقویت، قابلیت چاپ سیلک (دستی) یا چاپ ماشینی (اتوماتیک) روی آن است. مشاغل مختلف میتوانند لوگو، رنگ سازمانی، مشخصات فروشگاه (مثل آدرس، تلفن و...) یا حتی کیو آر کد برای تبلیغ را روی نایلون چاپ کنند. چاپ اختصاصی روی نایلون دسته تقویت، آن را تبدیل به یک بنر تبلیغاتی متحرک میکند.
نکات مهم هنگام خرید نایلون دسته تقویت
هنگام خرید و سفارش نایلون دسته تقویت، به چند مورد دقت کنید:
1-مشخصات محصول یا کالا
حتما قبل از سفارش نایلون دسته تقویت، نوع محصول را در فروشگاهتان بررسی کنید. دقیقا قصد شما از خرید نایلون دسته تقویت چیست؟ میخواهید چه محصولاتی را در نایلون قرار دهید؟ سایز حدودی کالای شما در چه اندازهای است؟ وزن حدودی آن چقدر است؟
2-نوع چاپ
این موضوع بستگی به هویت بصری برند شما دارد. اگر تم رنگی یا طرح خاصی بعنوان هویت بصری گرافیکی فروشگاهتان دارید، مطابق با آن چاپ چند رنگ یا تک رنگ را انتخاب کنید. همچنین میتوانید انتخاب کنید که فقط یک سمت نایلون، طرح شما چاپ شود یا تمام نایلون شامل طرح شما باشد.
3-تعداد تیراژ
به میزان فروشتان دقت کنید، اگر روزانه تعداد زیادی محصول را در نایلون دسته تقویت به مشتری تحویل میدهید، حتما سفارش عمده نایلون دسته تقویت داشته باشید تا هزینهها برایتان بهصرفهتر باشد.
4-خرید از تولیدکننده معتبر
اگر قصد خرید نایلون دسته تقویت در تیراژ بالا را دارید، همکاری با تولیدکنندهای که امکان طراحی و چاپ با کیفیت، ارائه نمونه اولیه و ضمانت کیفیت دارد، اهمیت بالایی دارد.
✅ سامانه چاپ آنلاین و فروشگاه چاپاتو بهعنوان مرجع تخصصی در تولید و چاپ نایلون فروشگاهی، گزینهای مطمئن و با سابقه برای خرید عمده و چاپ اختصاصی بهشمار میآید.
پاسخ به 2 سوال درباره نایلون دسته تقویت
1-تفاوت دسته تقویت با دسته موزی چیست؟
دسته تقویت داخل خود نایلون تعبیه شده و با یک لایه اضافه محکمتر میشود، اما دستهبندی یا زنبیلی بهصورت جداگانه با دو بند، روی نایلون پرس یا دوخته میشود.
2-بهترین نوع چاپ برای نایلون دسته تقویت چیست؟
برای تیراژ بالا، سفارش عمده یعنی چاپ ماشینی انتخاب بهتری است چون سرعت بالاتری دارد و همچنین قیمت واحد هر نایلون در تیراژ بالا، ارزانتر است. برای تیراژ کمتر و سفارش جزئی، چاپ سیلک انتخاب بهتری است.
جمع بندی
نایلون دسته تقویت چیزی فراتر از یک کیسه پلاستیکی ساده است. این محصول با طراحی مقاوم، قابلیت چاپ و ظاهر شکیل، میتواند بخشی از استراتژی برندینگ و تجربه مشتری شما باشد. هرچند ممکن است هزینه بالاتری نسبت به مدلهای ساده ای مثل نایلون دسته موزی داشته باشد، اما در بلندمدت باعث افزایش رضایت مشتری، کاهش خسارات ناشی از آسیب به محصول و اعتبار بیشتر برند شما خواهد شد.
اگر بهدنبال یک نایلون باکیفیت برای ارائه حرفهای محصولات خود هستید، نایلون دسته تقویت میتواند همان گزینهای باشد که مدتها دنبالش بودید.
نظرات کاربران
0 دیدگاه