پرسش‌های متداول

روند ثبت سفارش

می‌توانید ابتدا از طریق ورود و ثبت نام، به پنل کاربری وارد شوید. در صفحه محصول مورد نظر، گزینه‌های لازم مثل تیراژ، نوع چاپ، وضعیت طراحی و... را انتخاب کنید. بعد از افزودن به سبد خرید و ادامه فرایند خرید، در صورتی که قبلا وارد پنل کاربری نشده‌اید، فرایند ورود را انجام دهید. سپس روش تحویل (باربری/تیپاکس/پست) را انتخاب کنید. بعد از آن با انتخاب راه ارتباطی چاپاتو با شما (واتس‌اپ / تلگرام / ایتا ) سفارش شما نهایی می‌شود.

بله، در سمت راست تصویر محصول مورد علاقه تان، روی آیکون قلب کلیک کنید تا قرمز شود و محصول به «لیست علاقمندی‌ها» در پنل کاربری شما اضافه شود. هر زمان که قصد خرید و ثبت سفارش را داشتید، به این لیست مراجعه کنید.

پرسش‌های پرتکرار

در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده‌اید، با گزینه «ورود با رمز عبور» وارد شوید. سپس از طریق پنل کاربری، با گزینه «تغییر رمز» می‌توانید رمز جدید را انتخاب کنید.

1-باربری

2-تیپاکس

3-پست

با توجه به اینکه بعد از ثبت سفارش، آدرس ثبت شده در فاکتور ِ صادر شده مد نظر گرفته می‌شود، در صورت تغییر آدرس تا قبل از ارسال بسته، حتما از طریق شماره 09002932333 آدرس جدید را اعلام فرمایید.

خیر، سفارش محصولات ناموجود از طریق سامانه امکان‌پذیر نیست. در صورت تمایل می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان چاپاتو، پیش‌سفارش محصولاتی که موجود نیستند را با هماهنگی انجام دهید.

بله، در صورت تمایل می‌توانید با هماهنگی قبلی، سفارش را از دفتر فروش چاپاتو تحویل بگیرید.

بعد از ورود به پنل کاربری، روی گزینه «همه سفارش‌ها» کلیک کنید تا اطلاعات کامل از جمله محصول، تاریخ، هزینه، کد رهگیری و سایر جزئیات تمام سفارش‌ها را مشاهده کنید.

با زدن گزینه «می‌خواهم کارشناس با من تماس بگیرد» شماره و زمان مورد نظر برای تماس را وارد کنید و در زمان مد نظر، منتظر تماس کارشناس باشید.

اگر طراحی بر عهده تیم چاپاتو باشد، طرح نهایی برای شما ارسال می‌شود و بعد از تایید شما، طرح برای چاپ ارسال خواهد شد. در صورتی که شما فایل طراحی را آماده کرده باشید، عینا همان فایل چاپ خواهد شد. پس مسئولیت هر گونه اشتباه در متن و طرح، بر عهده مشتری است.

جواب پرسش خود را پیدا نکردید؟
روش‌های ارتباط با ما
تماس تلفنی :